dissabte, 14 d’abril del 2012

UN FORT COP DE LLANÇA

Per Sant Jordi l'espiga d'ordi.
Maig regat de flors coronat.
Dos refranys ben catalans
com Sant Jordi triomfant.

Sant Jordi
personatge valent i noble
que donzella rescatant
et feres amic dels catalans.

Una donzella n'hi ha
que captiva del drac està,
dóna-li un cop de mà
perquè la llibertat pugui trobar.

És prudenta i bondadosa
protectora dels immigrats
sempre sap acollir-los
i els estima com germans.

Ella té somnis de glòria,
recorda el passat
pensa en el futur,
i si no dóna al drac
un fort cop de llança,
el somni,sempre estarà perdut.

Josep Criballés i Faja

(Irene)

6 comentaris:

  1. a mi m'agrada aquest poema perquè parla de sant jordi i com que ja s'acosta he pensat que seria un bon poema.

    ResponElimina
  2. Bon poema, Irene!
    Has tingut molt bona pensada posar-nos un poema que parla de Sant Jordi.

    ResponElimina
  3. Jo crec que es un poema bonic, que parla de Sant Jordi.
    (Anna)

    ResponElimina
  4. m'ha agradat i trobo que és bonic que exspliqui la història de Sant Jordi.

    ResponElimina
  5. a mi aquest poema m'ha agradat molt perque es molt bonic i parla de sant jordi

    ResponElimina
  6. M'ha agradat aquest poema perque com diu la Núria t'explica la història de Sant Jordi, i es molt maco

    ResponElimina