dijous, 12 d’abril del 2012

COLLARETS DE LLUM

Collarets de llum
quan la tarda fina;
si el rostoll s'adorm
tot és de joguina

Un estel petit
obre l'ull i parla:
--¿On serà l'amor
que no puc trobar-la?

--On serà l'amor?
--fa la Lluna bruna.
L'he cercat pertot,
que n'estic dejuna.

I l'amor ocult
entre satalies
riu que riu content
de ses traïdories.

Collarets de llum
quan la tarda fina;
si el rostoll d'adorm
tot és de joguina.

Prou l'estel petit
i la Lluna clara
cercaran l'amor
més i més encara.

Se'n riuran els camps
i les ribes pures
i els pollancs i el riu
i el pla i les altures.

Se'n riuran els grills
i els ocells cantaires
i el vent remoós
i els follets rondaires.

I ell, entaforat
entre satalies,
contarà a la nit
noves traïdories.

Collarets de llum
quan la tarda fina;
si el rostoll s'adorm
tot és de joguina.



Miquel Martí i Pol


(Anna i Berta R)

9 comentaris:

  1. a mi m'ha agradat perquè rimava i tenia un punt de dolçura

    ResponElimina
  2. A mi m' ha agradat per el seu contex i les seves rimes, i tal com diu l' Anna le trobat bestant finet!

    ResponElimina
  3. M'ha agradat perquè rima molt, magrada el títol,i tambè m'agrada molt que entengui les paraules.

    ResponElimina
  4. m'ha agradat vestan perquè quan l'he llegit ma fet recurdar quan el vem llegi i es un poema que es facil dentendre

    ResponElimina
  5. A mi m'ha agradat perquè quan l'he llegit l'he trobat molt fi !

    ResponElimina
  6. Un poema que ens parla de quan s'acaba el dia i comencen a sortir les estrelles.
    Bon poema!

    ResponElimina
  7. a mi m'ha agradat molt perque com diu la Joana té un punt de dolçura i el seu titul tambe, i les paraules tambe riman

    ResponElimina
  8. a mi no m'ha agradat perque el aver-lo llegit hi ha no te la mateixa garacia

    ResponElimina
  9. no m'agrada perque explica molt rollo

    ResponElimina